onsdag 1 april 2009

Handling & kommunikation

Idag har vi haft e-mentorsmöte på KMC...kmc...kmc...inte går det fort med förändring inte! Det underbara & mycket bra är att vi har börjat att använda en gemensam kalender, den hittar du på vår google.sites-sida. Här kan vi alla lägga in de göranden som är av intresse för oss alla och som även kan vara intressanta för våra kunder & potentiella kunder. När jag får bilden av all aktivitet hos oss på Västergatan 4, så är det mer aktivitet än jag har haft en bild av...men det går absolut att göra mer... Handlingen att använda googlecalender kommunicerar något - det går det att tänka runt i mer filosofiska banor...

Dagen fortsatte i samma tecken: handling & kommunikation. Skoldatateket hade besök av Habiliteringen. Min upplevelse är att det var ett möte som gav mersmak, från båda verksamheterna. Kommunikation på flera plan uppstod. Jag kommer att bjuda upp till nätverkande, bjuda in till kursverksamheten, dela med mig av mitt kunnande...Spännande att se vart det tar vägen! Hann även med att ta emot oförberedda besök och diskutera Läskongressen vi var på i fredags. Nu ska jag kanske gå och sjunga Ultra Star i stark konkurrens med min son...jag lär förlora!

p.s en sak har jag kommit på att jag glömt bort...pim3...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar